به اطلاع شما سروران گرامی می رسانیم مرکز درمانی ابن سینا نوروز 1403 همانند سالهای گذشته در کنار شما می باشد.

به اطلاع شما سروران گرامی می رسانیم مرکز درمانی ابن سینا نوروز 1403 همانند سالهای گذشته در کنار شما می باشد.

اخبار و رویدادها  / .  کمک سازمان ملل متحد به منظور مبارزه با کرونا
کمک سازمان ملل متحد به منظور کمک به کرونا

سازمان ملل این مبلغ مالی را از طریق  WHO وUNICEF ارائه داد. پیش ترWHO اعلام کرده بود به ۶۷۵ میلیون دلار جهت مبارزه با ویروس کرونا نیاز دارد و هنوز فرصت برای جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس وجود دارد به شرط اینکه کشورها در جهت شناسایی موارد مبتلا و قرنطینه کردن بیماران و فراهم کردن امکانات مراقبتی برای بیماران اقدامات جدی بعمل آورند.

معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشر دوستانه، مارک لوکوک گفت: ما هنوز شواهدی دال بر اینکه ویروس به آزادی در حال انتشار است در دست نداریم پس هنوز فرصت داریم که ویروس را مهار کنیم. اما برای رسیدن به این هدف اقداماتی سریع و قوی جهت شناسایی سریع افراد بیمار و قرنطینه کردن آنها و شناسایی افرادی که با بیماران در تماس بوده اند نیاز هست.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت (تتروس آتهانوم): یکی از بزرگترین نگرانی های ما پخش این ویروس در کشورهایی است که سیستم بهداشتی خیلی خوبی ندارند و این کمک مالی می تواند جهت حمایت از این کشورها تا بتوانند بیماران را شناسایی کنند و همچنین از ارائه دهندگان خدمات درمای حفاظت کنند و مراقبت های مناسب را برای بیماران ارائه دهند استفاده شود.

نکته: از سال ۲۰۰۶ زمان تاسیس این صندوق کمک های اظطراری سازمان ملل بیش از ۶ میلیارد دلار به صد کشور دنیا کمک مالی شده است.

مدیر اجرایی UNICEF هندری فور گفت: این کمک مالی به تلاش های جهانی ما کمک می کند تا کشورهای آسیب دیده و به بچه ها و زنان حامله و خانواده هایشان را تقویت کنیم و به آنها آموزش دهیم که چگونه از خودشان محفاظت کنند.

منبع خبر : https://www.who.int/news-room/detail/01-03-2020-un-releases-us-15-million-to-help-vulnerable-countries-battle-the-spread-of-the-coronavirus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *