به اطلاع شما سروران گرامی می رسانیم مرکز درمانی ابن سینا نوروز 1403 همانند سالهای گذشته در کنار شما می باشد.

به اطلاع شما سروران گرامی می رسانیم مرکز درمانی ابن سینا نوروز 1403 همانند سالهای گذشته در کنار شما می باشد.

بخش ها (دپارتمان)  / .  جراحی فک و صورت
Oral Surgery2

جراحی فک و صورت

کلینیک جراحی دهان، فک و صورت بیمارستان ابن سینا با برخورداری از جراحان متخصص فک و صورت در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی بیماری های مادرزادی و نقائص صورت، دهان، دندان ها، فک و گردن در حال فعالیت است. بیماران در همه سنین در این کلینیک مورد پذیرش قرار می گیرند.  پزشکان این کلینیک همواره با پزشکان و متخصصین دیگر حوزه ها در همکاری هستند تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه کنند.
جراحان در درمان بیماری های ساده تا پیچیده، از طریق جراحی خبره هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:
  • آسیب دیدگی های صورت و دندان های اطفال و بزرگسالان
  • تحت فشار قرار گرفتن دندان ها
  • جراحی مفصل گیجگاهی‌ (تعویض مفصل)
  • آسیب های ناشی از ضربه به صورت، دهان و فک
  • بازسازی فک
  • ضایعات و بیماری های خوش خیم فک
  • آپنه خواب انسدادی
  • ایمپلنت دندان
جراحی فک و صورت بیمارستان ابن سینا   در کلینیک جراحی فک و صورت بیمارستان ابن سینا از روش های مختلفی استفاده می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

پیوند استخوان

در شرایطی جراح ممکن است از استخوان مصنوعی، قسمتی از استخوان خودتان یا اهدایی توسط دیگران به منظور پیوند مفاصل و ترمیم استخوان های شکسته و یا اصلاح استخوان هایی که به خوبی ترمیم نشده اند، استفاده کند.  

ایمپلنت دندان

برای مراجعینی که بر اثر بیماری یا آسیب دیدگی دندان خود را از دست داده اند، پزشک ممکن است ایمپلنت دندان را توصیه کند که در این روش دندان با عمل جراحی در استخوان فک جا زده می شود. ایمپلنت ها شبیه دندان های خود فرد هستند. در کلینیک جراحی فک و صورت ابن سینا به منظور کسب بهترین نتیجه همواره با دندانپزشکان همکاری و تعامل وجود دارد. کلینیک جراحی دهان، فک و صورت بیمارستان ابن سینا

جراحی بازسازی فک و صورت

گروه جراحان فک و صورت با دیگر متخصصان به منظور اصلاح نقائص مادرزادی مانند شکاف لب و سقف دهان و مشکلات پس از ضربه که می تواند رشد طبیعی و عملکرد را مختل کند در همکاری هستند. کلینیک جراحی دهان، فک و صورت بیمارستان ابن سینا  

جراحی مفصل گیجگاهی ‌زیرواره‌ای

در شرایطی که دیگر روش های درمانی محافظه کارانه تر موثر واقع نشوند، پزشک شما ممکن است به منظور کاهش درد اختلالات مفصل گیجگاهی، جراحی را توصیه کند که می تواند شامل جراحی تعویض مفصل شود.

ساعات کاری